NYC

Heeeej allihopa! (som baby lart sig saga, jag har inte lart honom - han har lart sig fran filmen "Dum & dummare")
Det ar seriost med att lara Kevin svenska nu, det kanns liksom som att det ar pa tiden...... det gar sakta men sakert framat, sa jag ar stolt!
Igar kvall fick jag blommor och glass av honom nar han kom hem, kanns som han forsoker samla pluspoang till nat - men jag kan inte lista ut vad..?!

Maste det alltid vara nat konstigt nar killar ar gulliga - kan det inte bara vara att de vill vara snalla?


Idag blir det iaf Manhattan for mig, ska traffa Juicy igen, det blir ju typ 1 gang i veckan. Fast vi bor i samma stad sa ar det alldelens for langt emellan oss! Ska aka in lite tidigare an vi bestamt, jag gillar att bara ga omkring och kanna pulsen och kolla pa manniskor......






Kommentarer
linda

ahahahaah... "hej allihopa" - the swedish bikini team!

2009-02-04 @ 20:03:29
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0