Romantiskt!

Igar var det ju Valentines...mysigt, och det var faktiskt bara andra gangen jag firade pa riktigt (ja, alltsa mer ann att klippa rosa hjartan i skolan eller ta en drink med mina vanner) Forsta gangen var nar Kev kom till Sverige for 2 ar sen....forra aret jobbade jag, och vi at godis hela natten i ren deppighet...
Igar iaf sa tog Kev med mig pa bio, vi sag "Confessions of a shopaholic" - riktig tjejfilm och lagom mysigt sadar. Jag hade nog hellre sett nan actionfilm, men Kev forsokte vara supergullig sa det uppskattas! Efter det akte vi in till Manhattan och at middag pa en Mexicansk restaurang pa 26th Street / Park Av. Maten var okej, inte super men valdigt fin inredning och skon musik sa stammningen var perfekt! De gav ut "karleksgavor" pa restaurangen ocksa, sa vi fick med oss chokladsas och kakor nar vi gick darifran. Pa vagen hem at vi choklad och lyssnade pa skon reggaemusik sa maste saga att det var en helt underbar dag och jatteskont att umgas med Kev en hel dag utan avbrott. Fick en babybla badrock i present av baby ocksa, varm och skon...sa slipper jag sno hans varje dag (det var val darfor jag fick en egen....)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0