skaffa baby?

Det rader lite bebislangtan har hemma just nu...jag vill absolut ha en liten plutt men jag har alltid varit valdigt bestamd pa att jag ska vanta med det. Fast...jag & Kev var overtygade om att vi skulle bli next in line, men nu ar hans lilla kusin gravid....
Dessutom haller jag pa att bli galen av hur mycket jag saknar att busa och leka med min underbara gudson! (Aunti miss you boo boo..)


Men guuuud det ar verkligen inte tid for mig att vara gravid, det funkar inte med resten av planeringen i varat liv just nu, men anda... sa ar jag lite sugen faktiskt. Det blir inte battre av allt babyprat om att folk / slakt / vanner langtar efter att vi ska fa en liten skrotunge som de kan skamma bort.....
Ohh, get out of my head - for tillfallet iaf.... 2010 ar nog ett battre ar...eller 2011..?


Kommentarer
linda

Jag blir eran au pair :D :D :D

2009-02-11 @ 11:38:41
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0