Tack alla!

For gulliga kommentarer och mail och MSN om forra inlagget! Det betyder jattemycket ska ni veta! ♥
Jag hade verkligen en svacka igar, men idag kanns det mycket battre!
Kevin jobbade dubbla pass sa han kom hem kl 8.30 imorse. Vi pratade nastan hela natten men det ar nog svart for honom att riktigt forsta, och jag forstar det ocksa...han fick ju bara en bonus i sitt liv nar jag kom hit - annars rullar ju allt pa som vanligt for honom.

Idag blir det doktor besok for Liana, hon har fortfarande hosta sen flera veckor tillbaka, trots tidigare lakarbesok. Hon ar sprutradd som jag sa jag ska hanga med och halla henne i handen om de vill ta blodprover.
Efter det blir det lunch med Kev i stan mellan hans pass (igen, dubbla pass) och sen tjejsnack med Josefine!
Solen skiner och jahg ska ta pa mig solglasogonen och kanske till och med varskorna (!) och forsoka vara glad over att jag trots allt har ett sa bra liv, jag har egentligen inte mycket att klaga over.

Manga, manga kramar till alla er, och hoppas ni har en underbar fredag!
Lots of Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0