"tidig morgon- kaos"

Jag vaknar ju saklart och tanker att det kanske ar en bra ide att ha med sig passet. Man ska egentligen inte behova visa pass nar man flyger inom landet, men man vet ju aldrig..... sa jag ska ta fram det och det ligger saklart inte vart jag brukar ha det. Nanstans i huvet vet jag att jag stadade och andrade om for nagra dagar sen, men vilket nytt smart stalle valde jag att ha passet pa da?!
Efter 1 timmes letande och efter att ha slangt ut precis allt fran min garderob, sa hittar jag det. Bakstycket pa garderoben har slappt, och passet har ramlat emellan och fastnat bakom - under liksom... aja, nu har jag det iaf!
Typiskt mig sa har pa morgonkvisten!

Nu ar det iaf sminkning och platta haret som galler. Kev akte precis och hamtade Okeeffe som ska kora oss till flygplatsen. Det ar viktigt att han verkligen hamtas upp da jamaicaner och att passa tider inte funkar sa bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0