Up, up and awayyyyy

Okkkayy people, nu aker vi hemifran om ca 15 min. Jag har gatt ochsneglat pa Marinella flaskan ett tag nu, men Kev stallde nyss bort den.... Jag behover en drink, ar det okej att ta sig en sup kl 09.30 pa morgonen?!
Jag kanner av flygradslan lite, men det ra ju bara 3 timmar sa det ska val ga bra, varre har jag gjort - och ensam dessutom. Nu har jag ju Bill & Bull aka min man & Liana.
Val framme har vi iaf hyrbil och det ska absolut bli skont att fa komma till varmen. Imorse visade temperaturen pa 26 - 28° under dagen, och ca  16 - 18° pa kvallarna. Men sa ar det ju norra Florida vi ska till ocksa.

Ska forsoka blogg sa fort vi kommer fram (om vi kommer fram..ehhhhhh...) sa vi hors senare!



Kommentarer
Anonym

..... hoppas ni får det skönt i Florida så ni kan njuta av solen och värmen. Hälsa alla

2009-02-26 @ 22:33:55
Marina

haha! nej en kompis har fått tvillingar så jag va & "tittade" på dom igår:) såå sjukt söta! & så små! hihi, jag vill me ha!!



har resan gått bra?

2009-02-27 @ 21:12:34
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0