2 Januari

Hellooooo varlden!
Nytt ar, nya grejer och samma stress. Kev blir snart 30 (eller nastan iaf...) - det kanns lite jobbigt han ar ju sa jakla gammal alltsa...jag borjar undra om jag skulle tagit nan yngre, men det ar ju alldelens for sent for sant nu.
So far har nya aret varit bra. Vi skulle borja aret med att ata nyttigare men, well well, vi lagade Pasta Alfredo igar kvall, och handlade pa Ikea sa det blev bade kanelbullar och lite kakor som foljde med hem, plus att jag shoppade loss ordentligt pa lingonsylt och saft...
Vi hamnade i soffan med massa filmer inatt och hann med "Death Race" ( valdigt underhallande, och +++++ for att Tyrese var med i den...) och sen "Awake" som var ganska jobbig att se pa tycker jag...sen slog vi pa "Prom Night" men jag pallade inte lange in i den filmen innan jag gick och la mig.
Nu ar jag barnvakt at lilla taliban (Kristine) och jag kanner mig helt slut, hon har varit har i 20 minuter, 3 timmar to go.... jag beundrar verkligen er som har baby's, jag ar verkligen inte redo an. Det blir nog snarare ett projekt for 2010.....2011? Kan inte vanta langre an sa - da har val Kevin hunnit pensioneras och fatt rullstol.... jaa, livet ar inte enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0