Freaky Friday?

Rise and shine...... kanner mig lite sleepy idag, skont att det ar Fredag!
Har fatt hem brev att det ar dags att gora DNA och fingeravtryck for mitt kommande Green Card, kanns lite nervost men skont anda att de verkar jobba sa fort med mina papper. Fick tid for den 28, I cant wait! Men mest av alllt langtar jag saklart efter arbetstillstandet - inte langt kvar nu....min countdown visar att det ar ca 30 dagar kvar, jag hoppas de haller sig inom den tidsramen de sagt.

Det har ar vad jag ska syssla med nu pa morgonen iaf, lika bra att satta igang!


Vad ar era planer for idag / ikvall?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0