Jan 26

Hej varlden. Jag kanner mig annu mer forkyld an igar, har tagit medicin mot hostan, nagra varktabletter och druckit te, men det kanns jobbigt. Lite ynkligt sadar....

Igar var vi ju och halsade pa hos Kevs farfar & farmor, i Poughkeepsie. Det var trevligt varre, lagade stor jamaicansk middag och babblade. Vi hann med en snabb shoppingtur ocksa med lilla farmor i slaptag.

Idag blir det nerbaddat i sangen som galler faktiskt, med laptopen saklart! Maste jobba undan lite, har latat mig hela helgen sa mailen ar overfull nu! Maste bli battre till imorgon da jag ska pa mitt biometrics - mote...spannande va? Lamna DNA och fingeravtryck och liten intervju infor mitt arbetstillstand och Green Card.

Hoppas ni haft en underbar helg!
Lots of Love


Kommentarer
linda

Krya på dig raring!

2009-01-26 @ 20:04:45
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0