Jobbigt projekt...

...att bestalla Chinese-food har alltsa....jag vagrar alltid att ringa bort till kinesen pa hornet for nar de val lyfter pa luren sa ar man fast i ar och dagar..om man vill ha sin mat alltsa (och det betyder absolut inte att man garanterat far det man bestallde...)
Jag fattar att det ar svart att lara sig ett nytt sprak och sa, men enligt familjen sa har just denna restaurang drivits av samma par i over 10 ar.... kanns som det borde vara lattare att forsta dem by now...

"Sajneeeese food, shlimp? Okay, okay, sicken? No, no sicken...no sicken, sorry. Yes you want sicken? Okay 10 dollas."

Jag ar bara javligt hungrig = lattirriterad Belle...

..... OBS - i vanlig fall har jag absolut inget emot kineser!


Kommentarer
Fia

Haha...visade det här inlägget för gubben min. Han är ju från New York och han asgarva och förstod precis vad du menade haha.. tydligen vanligt! :-)

2009-01-03 @ 23:20:48
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0