Klumpig man...

Helllooo...dagen gar super langsamt idag, tiden verkligen sniglar sig fram! Det ar morkt och trist ute och jag och Liana hade planer men var har vart fast i huset hela javla dagen. Ingen bil hemma att anvanda, hennes bil ar pa verkstaden och alla andra har saklart tagit sina bilar till jobbet idag. Jag funderar pa att slapa mig ivag till bussen och aka till gallerian och vandra runt lite, men nagon rakade satta sig rakt pa min underbara mobil imorse. Den lyser fortfarande men det gar inte att gora ett skit med den...sa jag vet inte om det kanns helt kul att dra ivag utan att ha en fungerande mobil... verkligen att vara handikappad utan den. Laskigt egentligen - det var inte sa manga ar sen som man borjade slapa runt pa mobiler. Vad gjorde man egentligen innan dess?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0