Lolita

I'm in love. Fortfarande. Jag fick mitt forsta Lolita glas av baby nar jag fyllde ar i April (las om det har)...och jag suktar efter nya varje gang jag ser dem i nan affar... nu finns det fourom vinglasen ocksa martiniglas, olglas, champagneglas, muggar och snapsglas, samt shaker. Underbart! Det basta ar att det kommer nya designer hela tiden ocksa, sa man kan verkligen samla pa sig...jag ar bara lite besviken over att ingen (kevin...?) tankte pa hur mycket jag alskar dem nar vi forlovade oss och gifte oss... men vem sager att man inte kan kopa dem i efterhand? =)
De finns att bestalla precis har!
Visst ar de "ett - maste - ha"?








God morgon forresten...jag dromde sa mycket konstigt inatt och sov alldelens for lite.... har faktiskt precis vaknat och nu blir det snabb frukost innan jag har blivit lovad att fa haret fixat av en kompis.... ska bli skont att fa bort utvaxten igen.
Snostorm ute.... igen...det ar nat seriost fel pa vadret har i NY, det snoar typ varannan dag. Konstigt varre....



Kommentarer
linda

Roliga :) O väldigt speciella.

2009-01-15 @ 21:14:28
URL: http://lindalina.blogspot.com
hanna

snygga!

2009-01-22 @ 15:27:02
URL: http://halshammar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0