Nu blir han den nya presidenten.

Sitter och kollar pa TV. Alla vantar pa att Barak Obama ska svara eden som gor
honom till den nya presidenten.
Man kan saga att det ar helt fantastiskt! Allt och alla stannar upp och folk ar sa forhoppningfulla
 for vad den nya presidenten kommer lyckas med. For just det ar alla overtygade om - han kommer lyckas bra,
och han kommer gora forandringar.

CHANGE
.

Precis vad USA behover. Jag kanner mig lyckligt lottad att jag faktsikt far vara med om det har ogonblicket.


Kommentarer
Linda

Ja men det är rätt coolt att du får vara med om det :) Jag har suttit o kollat lite på direktsänt på tvn...

2009-01-20 @ 19:21:00
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0