Pimp some rides

Efter varan lite omskakande kvall igar bestamde vi oss for att bara bestalla hem mat och kolla pa film, men no, no, no - vi bleb upphamtade av Nathalie, Clark och Vanessa och sa akte vi till Cheesecake Factory och at middag. Det var mysigt, skont att anda komma ut lite pa en lordagskvall sa det var verkligen uppskattat. Maten dar ar super god an so is the drinks.....jag at en stoooor kycklingsallad och drack sangria. Vi var hemma runt 1.30 sa vi la oss i sangen med Marabou choklad och kollade pa skrackfilm ("75"). Den paminde ganska mycket om Scream - filmerna men det var ganska okej anda.



Nu sitter jag och kollar pa "America's best dancecrew" pa MTV2, riktigt spannandeo ch vissa ar sa himla duktiga, imponerande! Kevin ar saklart pa jobbet men jag funderar pa att aka over och halsa pa honom. Vem vet - jag kanske har nan dold talang och kan hjalpa honom pimp some rides...............




(Jag har nu lagt till min blogg har:USA pa sidan:bloggkartan.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0