Red, red, red

Jag kom precis hem fran en promenad i kylan, det ar riktigt javla svinkallt ute idag....jag tog en svang forbi nagelsalongen och tog bort mina akrylisar..det kanns skumt att ha korta naglar igen och jag fokuserar sa hart nar jag skriver pa datan for i vanliga fall skriver jag med naglarna....sa nu ar de korta och roda ist for langa och fina...aja, ibland maste man....



Jag undrar om killar ar lika planerande som vi tjejer....mitt tankesatt nar jag valde roda var liksom att de skulle matcha till mina roda high-heels....men det ar ju sommarskor...sa kom jag pa att jag kan ha dem pa mig pa sondag for da maste jag vara supersnygg / sexig - men anda business.....sa tankte jag att det blir bra med roda naglar och skor och svarta klader... det ar namligen audition for RepJA 's  nya modevisning har i New York, och jag ska dit och plocka ut vilka modeller jag tycker vi ska ha att reppa oss har i NY....ska bli spannande varre, och med sa manga snygga tjejer som det kommer vara dar ar det bast att man sjalv ar riktigt piffig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0