Yoghurt och $

Gooood morgon! (och varldens storsta leende!)
Sag att snalla Karin hade lagt upp mitt inlagg om RepJA pa blogg.se forsta sida =) Sa himla manga gullig akommentarer jag hade fatt - tack sa himla mycket alla! ♥

Jag har sovit jattebra inatt, konstigt nog. Det var forsta gangen pa lange som jag inte hade massa konstiga drommar!

Kevin akte nyss till jobbet, men lamnade en javligt lang lista pa saker han vill ha fran supermarket. Vem har sagt att jag ska ga och handla?
Jaja, ett litet gulligt meddelande & nagra dollar till taxi ocksa om jag inte hittar nan som kan skjutsa mig fram och tillbaka.

Jag ska iaf borja med att ata lite frukost, det blir det har:




Det ar ju redan kvall i Sverige, sa vad har ni gjort idag?
(Jag behover ide'er om vad jag kan hitta pa for att fa tiden att ga, hehe...)


Lots of Love


Kommentarer
Karin

tack detsamma!:)

2009-01-22 @ 20:36:34
URL: http://KarinOlofsson.se
✿Linda H ✿

jag vet!!! jag blev så glad av att se den på framsidan...

får väll jobba på att få vara med igen! men kul att se om de nya läsarna stannar kvar!! =)

2009-01-22 @ 20:47:01
URL: http://hogsta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0