En helt vanlig dag

Ja, idag har jag kört väldigt mycket bil iaf...först till huset imorse, sen från huset till affären, sen tillbaka till huset, sen hem hit igen och sen till jobbet, och snart ska vi åka till solariumet. Jag ska sola alltså - Kevin är inte i så stort behov av det just nu...... Dagens roligaste var tydligen (enligt baby) när jag körde på motorvägen och skulle byta fil och skulle kolla över axeln och råkade dunka in huvet i fönstret....jag saknar den grejen som alla normala männskor ska ha att kunna bedömma avstånd. Tyligen.

Vad har jag annars gjort idag.....jobbat och tappat mobilen i golvet. Jaaaaa - igen! Displayen är numera helt vit och om ni inte får tag på mig så är det för att telefonfan är sönder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0