Godmorning sunshines!

Vaknade av att baby knuffade på mig, konstigt nog hade jag drömt att det skulle vara hans födelsedag idag så jag blev irriterad att jag inte väckte honom först och sa grattis, hehe...knäpp man är alltså!
Håller på att grilla kyckling och baby redigerar videon från när vi gifte oss i December - det är verkligen på tiden att det blir gjort!! Den ska ju snart visas upp =) Jag har faktiskt inte sett den själv än, måste nog hinna kolla igenom den innan jag åker.....

Min checklista börjar krympa iaf, det känns bra!



Kommentarer
linda

åh vad skönt för dig att komma hem snart!!! o träffa familj o vänner :) säg till om du vill ses, så kommer jag upp. kram kram

2009-07-07 @ 20:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0