Idag gjorde....

...jag och svärmor nåt galet...vi shoppade alldelens för mycket grejer! I'm talking waaaayyyyy to much prylar! Vi klurade ut att eftersom jag troligtvis kommer bli av med mitt jobb när jag åker till Sverige så borde jag ju passa på att använda min personalrabatt....det slutade alltså i ett toklångt kvitto. Kul var det iaf - så länge det varade - och det mesta kommer vi ju ha användning av....våra män var inte så imponerade kan jag lova! Hehe.

Annars då....Kevin klagar på att jag har haft sönder hand nya dator men det har jag absolut inte - den funkade bara inte när jag kom hem från jobbet = den var redan sönder när jag kom hem och han var den sista som använde den. Tönt.




Kommentarer
marie

Hejsan, vad gör du då? haha har du lika tråkigt som jag? haha



2009-07-09 @ 05:02:58
URL: http://marrwie.blogg.se/
marie

Hejsan, vad gör du då? haha har du lika tråkigt som jag? haha

2009-07-09 @ 05:03:14
URL: http://marrwie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0