Ups and downs

Det är ju typ det som händer i livet, det är väl det som skapar balans...det konstiga är att det alltid går super underbart bra - eller helt jävla åt helvete - det känns knappast som balans tycker jag, mer som en extrem berg-och-dal bana.

Vi köpte hus, eller rättare sagt - baby köpte hus till oss. Vi fick nycklarna igår och började med att installera larm och byta lås såklart. Det är så himla mycket att fixa innan vi vill flytta in, men det känns underbart att vi äntligen, äntligen har vårat egna hem!

Min mamma...min älskade lilla mami mår inte så bra. Det finns inte ord som kan beskriva hur det känns att inte kunna vara där för sin familj när det behövs som mest, och när jag behöver dem som mest. Om Finnair kan sluta vara såna idioter kommer jag förhoppningsvis sitta på planet hem under måndagen eller tisdagen. Jag älskar er familjen, be strong....


Kommentarer
wanda

Fan va kul med eget hem äntligen :)



Men tråkigt med familjen. Hoppas det går bra!!

2009-07-04 @ 04:38:29
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/
linda

Tråkigt att höra att din mamma inte mår bra :( Hoppas det blir bättre snart... många kramar till dig

2009-07-04 @ 15:21:17
mamma

hej gumman.. tänkte höra om vi kan bestämma en ny tid när du kan ringa, så vi kan prata lite.. pussar

2009-07-04 @ 15:49:19
Therese

Kuuul med eget hus! Niiice! Då kommer vi på semester sen då!? haha!!

Åhhh,men stackars lilla mammsen! :-( Hoppas det snart blir bra!! Kramar till er båda! :-)

2009-07-04 @ 20:18:40
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
carolineeilondon

Hej, foljer din blogg fran London. Ville bara saga att jag tanker pa dig och din familj.Jag vet hur det ar nar familjen blir sjuk och man ar langt borta

2009-07-05 @ 10:33:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0