6 månader!

Det är nåt serious problem med mitt internet, därför ndet inte blivit så mycket uppdateringar!Min laptop gillar att frysa nämligen, baby tror att jag har fått nåt kul virus....
Idag är ingen vanlig dag - idag är det 6 månader sen vi gifte oss! Yeyyyyy..... jag gav baby ett fint kort ochen liten present imorse - men han tyckte jag var löjlig som firade innan det gått 1 år....va? Man ska väl ta varenda anledning att fira eller?
Shit va tråkig han är.....
Aja peoples, nu ska jag till jobbet....vädret är 27° och strålande sol...men jag ska jobba häcken av mig bland Coach och Guess skor med galna tanter som skriker efter fler färger och storlekar....sounds good right?

=)



Kommentarer
Hannah

Klart ni ska fira!!

¨Grattis till erat första halvår som äkta makar!

2009-06-08 @ 16:13:23
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Anela

happy anniversary :)

självklart ska man fira allt..även de små grejerna.

jag väntar på att fira två månader som gift :)

2009-06-09 @ 00:59:07
URL: http://anella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0