Ahhh vilken dag!

Himla segt på jobbet, nådde inte ens upp till mitt minimum i sälj, tror ingen gjorde det idag faktiskt! Strosade runt ist och babbla med folk, så många från olika länder som har olika modersmål, så försöker snappa upp lite spanska och lite franska...känner att jag skulle behöva ett språk till!
Hade en dam som skrek åt mig i telefon på jobbet också, hon ringde från en annan stat och ville beställa skor vi hade, men det var så hög ljudnivå på jobbet att jag bad henne upprepa sin adress några gånger, och hon blev galen! Hehe, så hon ville prata med min manager - och tillslut var min manager beredd att lägga på luren med tanten, hon var otrevlig..men, men.....
När jag kom hem hade svärmor köpt jamaicansk mat, mmmm....så j*vla gott!
Annars....GRATTIS LILLEBROR TILL STUDENTEN!!!!! Önskar jag kunde varit med =( Hoppas du vet hur mycket jag älskar dej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0