I'm feeling good

Ja, min dag var helt fantastisk! Okej, jag är lite överdriven här, men man kan säga att det var en jävla bra dag idag! Mötte upp den lovely Sanjay hemma hos en snubbe som gör den senaste musikvideon, satt och pratade gamla minnen och nya äventyr i några timmar, sen mötte vi upp en annan kompis och käkade Thaimat på ett ställe som heter "Spice" som ligger vis Union Square....himla gott var det! Pratade i telefon med både pappa, Lena och Ida också =)
Efter det shoppade jag lite presenter att ta med hem i sommar, och lite underkläder och nagellack till mig.... sen körde jag hem, hehe....går bara bättre och bättre så snaaaaaart vill jag köra upp...
Imorgon blir det jobbet, 9 - 18..... ska bara ut och springa med baby, måla naglarna och sen zzzzzz och förhoppningsvis vara piggelin om några timmar.....


Kommentarer
Anonym

get a life

2009-06-09 @ 22:52:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0