Killar alltså....

Kevin är väldigt duktig på att slänga ur sig "I'll do anything for you baby...anyyyyythinggggg" Det är typ hans favorit att säga, men oftast lägger han till på slutet att jag aldrig kan tjata till mig en hund, så jag vet inte riktigt om han fattar innebörden av ANYTHING, hehe....tydligen så räknad det inte heller in att köpa tamponger till sin fru, för när jag messade honom och bad honom köpa hem ikväll (ehm, panik! Hade noll koll på att det var dags...) så ringde han och sa bestämt att han hämtar upp mig och kör mig till affären ist...... han borde kanske lära sig vad ordet TÖNT betyder också....


Kommentarer
Wanda

Hahahahaha, Stackarn vågade inte köpa tamponger själv. Lol.

2009-06-04 @ 04:53:50
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0