My milshake bring all the....

Okay darlings, det vart inte så mycket party för oss ikväll direkt, det blev mat och massa babbel ist! Hamnade på Chili's och käkade tacos och quasadillas, och jag körde hem med alla självmordsbenägna i bilen. Faktiskt första gången jag kör med fler personer än Kevin i bilen, hehe.
Glömde lägga upp bilderna från igår när jag och baby var ute och käkade, så de får hamna med det här inlägget ist! Enjoy!

Min milkshake!



Jag loooovar - jag är bra på att köra bil!


Rockar min nya t-shirt och väska från Live Lavish,



Kommentarer
Linda

Aa hon hette Maja när vi fick henne, hon är snart ett år nu :)

Hoppas du har det bra, vi ses ju snart :)

2009-06-01 @ 22:45:39
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0