Mysterium



Jag gav den här lilla burken till baby i present för ett tag sen när vi hade bråkat om nåt dumt (som jag startat...hmmm) och kom på den smarta ideén att varje gång jag startat ett tjafs om nåt dumt, så ska jag lägga i lite pengar = jag måste sluta tjafsa om småsaker. Smart - tyckte jag, vem vill betala sin snubbes TV-spel liksom...?
Imorse undrade baby om jag gjort nåt riktigt dumt - det låg en $100-sedel i burken.
Nu kan vi ju konstatera att det inte är jag som lagt i den, av 2 anledningar;
1. Jag skulle aldrig ta ett tjafs så långt att det är värt 100 fucking dollar
2. Det är typ halva min lön, nog kan man göra bättre saker av sina pengar liksom...


Så vem har lagt i pengarna i burken?


Kommentarer
linda

ojdå.. det var inte illa med en dittrollad 100-dollarsedel.. hmm!

2009-06-23 @ 04:12:01
Therese

Hihi! Det var inte dåligt!!! ;-) Får ni luska ut vem det kan vara!! :-D

2009-06-23 @ 08:20:46
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Anonym

wow 100 dollar bara så där. det har kanske börjat växa pengar i den lilla burken =)

bra idé iaf det där med burken..

vad ska ni göra med pengarna sen?

2009-06-23 @ 22:22:19
Anonym

haha.. har ni löst mysteriet?!

2009-06-24 @ 21:31:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0