News of the day: söndag - fars dag!

...men inte i Sverige va? (om det är det - sorry daddy!)

Jaaa...har ni sett filmen "mall cop"? Iaf, it's real, de ser ju verkligen ut så - vakterna i gallerian, men det har en liten ful hatt också...hur som helst.....this is what happend:



Vakten var typ i min ålder, ung ganska snygg....krashade rakt in i glasrutan med sin lilla grej han kör runt på...hehe...eller man ska väl inte skratta åt sånt men guuuuuuuud va jag skrattade. Det gjorde alla andra också, som en extra poäng till historien är att maskinen gick sönder, så stackars vaken blev sittande på golvet och försökte skruva ihop den, utskämd som han var....hade jag fångat det på video hade jag garanterat blivit rik från Americans funniest home videos!
Lte synd tycker jag nog om honom..men det blir ju ännu roligare om man tänker på hur han ska förklara för chefen hur maskinen gick sönder! Hehehe.....



Kommentarer
Leyla

HAHAHAHAHAHA... det där var för roligt. stackarn

2009-06-22 @ 07:46:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0