Nödvändigt.

Alright babes, jag kom hem, torkade och lindade in mig i min badrock, lagade mat med svärmor och nu slappar jag i sängen. Jag har sån himla lust att käka lite cheesecake men det regnar inte längre = ut och jogga när älskling kommer hem.......
Provade min brudklänning idag för första gången sen jag köpte den, måste skaffa större tuttar inom en snar framtid..... jag har ju inte så många andra alternativ än att fejka, en super-duper pushup BH är nu # 1 på inköpslistan, tätt fölt av klippkort på närmsta solarium.... imorgon blir det iaf frisören - ska bli så himla skönt att fixa till trasslet!
Ja, alltså jag är ju ledig imorgon också - I will enjoy it! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0