Orka!

Hann inte skriva av mig imorse innan jobbet, hade räkningar att betala och vi jagade runt efter ett ställa där man kan sola (solarium heter det väl?!?) Kevin körde och jag bråkade med GPS;en. Jag hade ju kunnat fundera ut att det skulle bli lite svårt eftersom det typ bara bor svarta i den här delen av Long Island, men vi hittade ett bra tillslut. So, so , so jag skrev in mig för ett månadskort, och tjej i kassan säger:  - "Ahh men skriv in din snubbe också så får ni rabatt..." Jag bad henne kolla noga genom fönsret om hon verkligen tyckte Kevin behövde lite solbränna och hon skämdes, hehe....folk antar verkligen att vita är med vita och svarta med svarta....
Jag har samlat på mig massa sånna historier nu sen jag kom hit, folk har verkligen lite rasistiskt meningar här i NY om att ha mixade förhållanden....but who cares? Jag hade aldrig kunnat hitta nån bättre än min älskling, och han hade aldrig hittat nån bättre än mig......



(Bilden är från Halloween-helgen, mitt hår var verkligen mörkt då..hehe)



Kommentarer
Therese

Ni är ju såå fiiina!! :-D

2009-06-28 @ 22:30:52
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0