Regn skulle passa mitt humör

Jag känner mig lat, eller rättare sagt tråkig! Det finns inte så mycket att skriva om i mitt liv just nu, så bloggen blir inte lika uppdaterad som förut, sooooorry! Hoppas ni hänger kvar ändå =)
Det var segt på jobbet idag, kom hem och grillade stek och gjorde sallad....fixade med lite papper och mailade ett väldigt allvarligt och jobbigt mail till en vän....jag känner mig ganska deppig faktiskt, jag trodde inte jag kunde förlora fler vänner - jag var så 10000000% säker på dem jag hade kvar att det aldrig slog mig att saker kunde gå fel liksom....meeeen, tydligen. Tråkigt nog, jag känner mig väldigt besviken och sårad, men mest av allt orolig, och jag hoppas fortfarande av hela mitt hjärta att hon tar tag i saker.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0