Sleep baby, sleep

Jag känner mig helt störd idag, supertrött och irriterad...vaknade alldelens för tidigt imorse och det första jag tänkte på var att jag somnade till Southpark och blev irriterad över att jag missade slutet...knäpp man är alltså... Baby snarkade bredvid mig så eftersom jag hade extra mycket tid så tog jag bussen ist för att väcka min vackra man.....
Det var segt på jobbet - nådde absolut inte upp till dagens säljmål, men hade en super trevlig lunch med min nya kompis Fredy (ja, han stavas med ett d). Jag ska lära mig spanska av honom har jag bestämt!
Kom hem och lagade pasta och fixade en ost/skink sallad till lunchen imorgon, städade vårat sovrum och nu känns det som att jag kan somna stående....som tur är börjar jag kl 13 imorgon så blri lite sovmorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0