Slitz nästa

Jag är blond nu igen, riktigt blond...alltså så blond att jag har blont hår + blonda slingor. Spännande - ni får se imorgon. Jag var på frisörsalongen i 9 timmar, hehe, det funkar inte riktigt på samma sätt här som hemma, man får verkligen planera en heldag om man ska fixa till trasslet. Jag hade tid kl 1 idag, min frisör började med mig kl 4 efter att ha babblat länge och tagit andra drop-ins under tiden, sen käkade vi middag tillsammans runt 8-tiden medans hon torkade mitt hår för att sedan tvätta det igen och ha i mer slingor hehe...aja, trevligt var det iaf!
Nu blir det absolut sängen! Jobb imorgon igen darlings.
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0