Candy makes me happy

Ahhh, en annan fredagskvall ensam hemma. Ar det meningen att jag ska vanja mig? Kevin slutade precis jobbet sa far vanta pa att han ska komma hem, han lovade att kopa Twix till mig pa vagen, so I'm happy....sockerberoende?!
Kevin ligger ifs redan pa pluspoang, han har namligen lekt med sitt Rosetta Stone-program idag pa jobbet, och pluggat svenska. Tydligen kan han rakna till 10, saga "kvinna", och "ett nytt hus" och nat mer som tydligen ar en overaskning!
Sen blir det en lugn kvall med Heroes och mys, som ett gammal par haha.
Imorgon bitti ska jag ivag till familjen jag ska vara nanny hos, hamta upp ett schema och traffa hundarna ocksa, sen blir det forhoppningsvis att kolla runt pa olika hus resten av dagen.
Forresten, det ar val Season 3 av Heroes som gar pa TV dar hemma ocksa? Oooohhh det ar sa javla bra, absolut en av de basta serier som gjorts!




Kommentarer
Hannah

DET HAR INTE BÖRJAT ÄN!!! Jag håller på o gå upp i atmoer av ilska, hur kan man börja sända en serie, o sen bara sluta!? Det är dags för treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeean nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

:)

2009-03-14 @ 20:55:09
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0