Fredag den 13 (igen)

Jaha. Jag fick varken kaffe eller drink. Jag har tydligen ca 2 veckor kvar av min vadslagning om att inte dricka alkohol. Kevin fyller ju ar snart och da blir det minsann drinkar for min del. Men jag har varit riktigt duktig, sist jag drack alkohol var med Juicy och M pa Jimmys BBQ inne i stan, och det var val.....1 ½ manad sen nu va? Nanting sant...

Jag har suttit i telefon och pa mail med 2 olika maklare nu hela morgonen, jag far panik pa dem alltsa! De lyssnar inte alls pa vad vi har att saga, utan forsoker bara proppa pa oss hus som vi inte ar intresserade av, som sjalvklart ligger hogt over vad vi har sagt som hogsta summan.... ajjaaaaa, det blir nog bra, har bokat in oss imorgon och sondag med husvisningar sa nat borde val passa oss!?

Det ar iaf Fredag, solen skiner men det ar apkallt ute, och jag ska stada idag tankte jag.
Vad ar era planer for idag / ikvall?

Lots of Love





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0