Jobbig morgon.

Hade sa himla skumma drommar inatt, en var om att jag var wrestling-proffs...
Akte direkt till banken med baby nar vi vaknade, fick lara mig nat nytt om USA = tyligen tar det nagra veckodagar innan pengarna fran en check hamnar pa ditt konto. *suck* jag som har 2 checkar och trodde jag kunde anvanda pengarna just nu.
Om en timme ska vi kolla pa nagra andra hus, sista chansen nu innan vi skriver kontrakt... om vi hittar nat vi verkligen alskar sa kanske det blir andring pa det, vem vet?
Ikvall blir det iaf Manhattan och middag med massa vanner, ska bli trevligt, ser fram emot det. Alskar att vara inne i stan pa natterna nar det ar morkt och massa olika ljus och det ar liksom sa hogt tempo no matter what time it is.
Sa aven fast det var en irriterande morgon sa hoppas jag att resten av dagen blir battre.
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0