Nyfiken

Ja..vi har fortfarande inte hört så mycket om hus-situationen...vi väntar... våra två olika mäklare håller stenkoll på vad som ska hända, båda vill ju vara den som ser till att vårat bud blir antaget så just den personen tjänar pengar på det.
Tydligen har idioten (=säljaren) gett till slutet av dagen att skriva på kontraktet till hus #1.
Man ska aldrig bli excited sa Kevin till mig för några dagar sen, men det är svårt att låta bli! Jag hoppas...hoppas....

Under tiden ska jag inte dö av nyfikenhet, jag ska ist åka till gallerian och söka lite nya jobb.
See you later alligator - som min farmor brukar säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0