Sexigt!

Den roligaste Tv-serien som gar just nu ar "For the Love of Ray J", helt underbar, mest beror det ju pa att han ar en san superskon manniska! Totalt galen, charmig, sexig och rough....och det ar inte brist pa drama i den serien, ni borde verkligen kolla om ni har chansen!





Meeeeen...min favorit is, and will always be, Tyson Beckford....Mmmmm...



Sa aven fast hans TV-serie "Make me a supermodel" inte ar sa intressant, sa maste jag folja den.
Tyson ar forresten mitt fripass ocksa, (man vet ju aldrig - det kan ju handa att man springer pa honom..eller?) Kevin har Eva Mendez som sitt, och han aker alltid med Latino Taxi (han har fatt for sig att nan av hennes slaktingar sakert jobbar dar..?!)

Vem ar ditt fripass?! come on...jag vet att du har nan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0