sommar! (?)

Jag vaknade och gick ut imorse, och det ar sa varmt och skont i New York! *forvanad* Kollade tempen pa kevins mobil och det visar pa 15º!!
Jag har varit pa en tur fram och tillbaka till gallerian, hade ett mote med en familj ang nanny, hoppas de gillar mig = Belle har ett jobbbbbb...hall tummarna!
Jag missade precis bussen, och fick vanta 40 minuter pa nasta, men efter springturen for att forsoka hinna med bussen sa var jag sa himla varm, sa det blev en apelsinjuice pa McDonalds.
Har hunnit vara pa apoteket ocksa, Kev kom hem imorse med ont i knat, helt svullet och han vet inte vad som hant. Han sager att han inte vridit det eller ramlat, men att det "knappte" till nar han bojde sig ner, sa nu blir det att leka doktor och smorja in knat med olika salvor. Stackare!

Hur har ni det hemma. ar det varmt och skont?! Jag hoppas ni har det bra.
Lots of Love




Kommentarer
Marina

varmt & skönt vill jag inte påstå... 1-2 grader kanske.. haha! men de är ju bara mars än;)

2009-03-07 @ 19:27:31
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
linda

vad lyxigt!! här faller det snö o regn o skit...

2009-03-09 @ 00:02:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0