Tisdag

Neh alltså när det är varmt och skönt ute så känns det mycket jobbigare att sitta inne och blogga.....vi har underbart vårväder idag! Jag lockade fram "lantisen" i mig och krattade bort alla löv från gräsmattan idag, gick ett varv runt huset på utsidan av staketet och hittade massa skräp så passade på att städa bort det också.
Annars har jag sökt jobb, som vanligt. Har en intervju imorgon, spännande! Det är nog minimal chans att jag får det men hoppas i alla fall....
Imorgon är det ju baby b-day också, ska iväg en sväng snart och hämta hem en tårta till honom.
Vad har ni haft för er idag?
Lots of Love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0