Torsdag

God morgon!
Okej, vi har val bestamt oss, typ....nastan iaf, vi ska iaf ta en inspektor till huset idag sa de far kolla igenom sa det inte finns nagra dolda skador eller vattenlackor, och som sagt, vi forvantas skriva kontrak innan helgen da det ar fler som lagt bud pa huset och de vill salja sa fort som mojligt.....
Kevin ska ju till jobbet snart sa jag far sallskap av Nathalie, dessutom funderar vi pa (obs! funderar...) att hyra ut kallarvaningen till nagon da den ar som en full lagenhet, och det lutar at att det blir Nathalie och hennes kille som flyttar in, iaf till en borjan....Nar vi val skaffar familj och har mer pengar att fixa om i huset sa vill vi absolut ha hela huset for oss sjalva.

Annars da...jag har traningsvark fran aerobicsen, och ar fortfarande supertrott, vet inte vad det beror pa, jag sover iaf 6 timmar per natt (for det mesta)....jag saknar mina vanner och familj sa himla mycket just nu! Jag ser fram emot att aka hem i sommar och fa umgas lite!



Kommentarer
Pappa

Vad skönt gumman att ni äntligen hittat ett hus.... men känn efter ordentligt om ni verkligen vill ha det huset.... tycker att du verkar lite tveksam??? Köpa ett hus är en stor affär och ni måste känna att huset är 100% rätt för er.

Puss o kram

2009-03-19 @ 20:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0