otrogen man?

Jag hade mordrommar inatt att Kevin smog upp pa natterna och gick och festade med en italiensk tjej som tydligen ( i drommen) var hans ex. Jag tror det kom upp i mitt huvud eftersom han oftast ar uppe sent pa natterna och spelar playstation sa jag vet ju att han inte ligger i sangen liksom....jag var iaf arg som ett bi nar jag vaknade och vande mig om och slog honom. Ni vet hur verkliga drommar kan kannas och man kan vara sa konstiog nar man val vaknar? Well, han tog det ganska bra iaf att vakna av en small - han skrattade sa hela sangen skakade och det gjorde mig saklart mer arg. Men, men I'm over it now.

Det ar fortfarande vinterland utanfor fonstret, nagra decimeter sno och stralande sol. Ser riktigt kallt ut..... men som tur ar blir det mest att vara inne i huset idag for min del. Jag maste komma upp med en uppvarmning och borjan till en koregrafi till imorgon da jag borjar undervisa modern dans for 7 - 12 aringar inne i stan. Ska bli kul, jag funderar pa att gora en dans till India Arie - "The Truth"...den ar sa vacker och jag har alltid alskat den sangen. Nat annat bra forslag?!

Sen ikvall blir det dance-aerobics! Har verkligen sett fram emot att borja trana igen, svarmor har anmalt mig och henne och Liana att ga i 10 veckor framat, harligt! Sa nu borjar iaf mina dagar fyllas med saker att gora.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0