Väntan....

Jaha. Klockan är strax efter midnatt. Kevin kom precis hem från jobbet - trött och irriterad. Jag är också trött och irriterad men det räknas tydligen inte om man inte varit på jobbet. Att jag sökt massa jobb, fyllt i 14 sidor pappersarbete och haft konstant mail-terror med en mäklare och hysterisk telefonkontakt med den andra spelar tydligen ingen roll.

Som ni säkert fattat nu så väntar vi fortfarande på svar. Idioten har skjutit upp tiden för kontraktet till imorgon, men that's it. Vi har gett dem till 12 (lunchtid) imorgon att antingen skriva kontrakt och betala tillbaks våra pengar för inspektören, eller lämna över huset till oss....

Imorgon blir det Manhattan för mig igen. Mina dansklasser har flyttats så det blir torsdagar för barnen nu ist. Ska också hinna träffa Juicy och Sanjay, så det ska bli trevligt!

Nu - sovdags!
Lots of Love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0