Ananas

Jag jobbade 1 timme övertid ikväll, hade 3 damer som absolut inte ville byta säljare när mitt skift var över (cause I'm so cute, hehe) och lyckades gå långt över mina 100% jag måste sälja för varje dag för att få ut min provision senare...så det var helt okej fast mina fötter gjorde ont som f_n!!
Imorgon kan jag iaf sova ut lite, jobbar kl 13 - 22 så det blir bra.... måste bara ha på mig andra skor imorgon...oooh just ja - hade en brud idag som tyckte jag var för gammal för att ge henne råd om vad man ska köpa till en som fyller 21! För gammal!! Fatta?!?!?! HAHAHA, jag trodde jag skulle dö, var tvungen att hämta stackars Keon som är 21, och fast hon köpte tjejskor så passade han tydligen bättre pga sin ålder..... vissa människor alltså...

Nu blir det att kolla på "The Hills" från igår - missade....sen vänta hem baby och mysa. det regnar ute så det blir absolut ingen jogging ikväll...me like...=) Jag föredrar absolut mys över att springa. Eller vad tycker ni? ☺



Kommentarer
linda

för gammal? 21? hmm.. weird typ! söt bild ;)

2009-05-27 @ 21:06:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0