Arg Belle.

Okej, jag får väl utgå från att ni inte tyckte min frilla var så snygg, eftersom det var 0 comments på det inlägget =)


Ooookejjjjj....var uppe imorse och fightades med DMV för att få utt mitt drivers permit, men de var helt störda, precis som förra gången. Inget i det här landet ska tydligen vara enkelt, och jag har hitills inte träffat på en enda människa som är villig att hjälpa till lite...ni vet, typsikt "service beteende" typ att le lite och säga"no problem, we can help you with this..." Det är alltid "No, we can't do this..." eller "I'm not the person to do this.." eller så ger de dej nån knäpp anledning att komma tillbaka nån annan dag....

Hur som helst, sist jag var där så krånlgade dem ju med mitt SSC som inte hade mina båda efternamn på, idag (efter att ha gett mig fel nummerlapp, väntat i 45 min i fel kö, byt nummerlapp - väntat i 20 minuter, tagit om syntestet och bilden, de hade tappat bort mitt kredikort, letat i 10 minuter och sen hittat det på golvet...) så trodde jag äntligen att jag skulle få mitt lilla körkort...då säger deras chef att hon vill se mitt äktenskapsbevis eftersom mitt kreditkort bara har mitt första efternamn på.......så det blir galen biltur hem - tur att kevin kör som en idiot... - tillbaka och ta med sig Kevin in och äntligen få ut mitt permit....*puuuuuuhhh*
Vet ni vad hon säger till mig? "Oh, so you felt like you needed som musclepower with you? What do you think - that having him around can make us give it to you faster?" I.D.I.O.T.E.R.
Jag var så arg att tårarna bara rann nerför kinderna när vi gick därifrån. Stackars baby kom försent till jobbet också pga allt strul...

Men, men, nu har jag det iaf! Yeeyyyyyyyy! Se upp på vägarna!

Nu blir det Manhattan och förhoppningsvis träffa Juciy - det var evigheter sen!
Jag uppdaterar ikväll igen!
Lots of Love


Kommentarer
Pappa

GRATTIS gumman...... hoppas du kör försiktigt

2009-05-19 @ 11:31:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0