Crossing Over

Daaaahh.....kära läsare - om jag kunde beskriva hur trött jag är i mina ben och hur ont min tår gör...men det är typ obeskrivligt! Jag är absolut inte van med att vara på fötter hela dagarna längre, hehe....det kommer nog ta några dagar att komma in i "jobb-livet" igen...Idag jobbade jag 11 - 20 och kastades rakt in i helg stressen, Memorial weekend och allt! Men det gick mycket bättre än förväntat, och tur som jag hade så lyckades Macy's store manager komma precis som en kund berömde mig om hur duktig jag var =) Det enda som gör mig galen är att jag inte får jobba på provosion under min första vecka (alltså bara grundlönen) och måste ge mina sales till andra som jobbar....jag reggade ändå för skojs skull hur mycket jag sålde för, och jag kom upp i 50% av minimum / vecka på min 1:a dag! Jag tror absolut jag kan tjäna ihop ganska bra pengar på min provision!

Kom hem och slog på grillen och fixade lite hamburgare och korv. Kev och hans vän var nere i källaren och DJade och hade såklart inte käkat nåt idag....typiskt att man ska behöva vara working woman och hemmafru, hehe...

Nu ikväll har jag glott på en film i min ensamhet, den heter "Crossing Over" och handlar om immigration till USA. Riktigt gripande och jag grät lite....okej mycket....!! Absolut sevärd!

Så som vanligt - inga roliga helger eller vilda partynätter i min blogg, eller ja förutom Söndagar då, och imorgon blir det party party faktiskt. Jag ser fram emot att ta en drink och shake up my body.... fast - sen är det jobba igen på måndag morgon....



Kommentarer
Leyla

Grattis till jobbet och för att det går så bra!! :)

2009-05-25 @ 02:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0