How can feelings be so wrong

Trött, duschad och lite småsur såhär på kvällskvisten (som Jessie skulle sagt, hehe). Jag missade nämligen "The Hills" ikväll, och man kan inte glo på det online förens imorgon kväll...va? Va är det för konstiga grejer? Jaja, tyvärr hade jag ingen TV, jag får nöja mig med laptopen...Kev har nämligen blivit galen och köpt en ny dator idag (that's makes it three...) och har kopplat in våran TVskärm som sin dataskärm ist....sometimes I love him less....

Grattis till Fia också som tydligen tagit sitt körkort idag! =) Bra jobbat tjejen!

(Delar av inlägget borttaget på grund av en speciell önskan... freedom of speach..någon? Neehee)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0