Lite kärlek...



Förresten, ni borde kolla in Lindas blogg (klicka på bilden för att komma dit). Hennes blogg är så himla fin och alltid så bra bilder. Jag speciellt älskar de fina sommriga bilderna hon la upp för några dagar sen!  Jaaaaa, när jag ändå är igång, kolla in Fias blogg också om hennes liv och 2 små gullungar!

Jag känner lite att jag längtar hem idag, eller jag gör det ofta, men idag lite mer...det är soligt ute - tänka att sitta på söder med ett glas vin och Ida och Jessie och lilla Z som springer runt och charmar folk...eller på en filt i Rålis med glass och musik....eller hos mormor och käka röda vinbär och vanlijglass på altanen med mamma och mina syskon.... grillfest hos pappa och alla galna drinkar, hehe....ni vet väl att jag saknar er alla?
Meeeeen, snart är jag hemma igen - det kommer gå så fort!
Hoppas jag....


Kommentarer
linda

nejmen va gullig du är! Haha.. blev helt förvånad av att se mig själv här när jag kommer in o ska läsa om din dag :) Kuligt.



Tiden kommer gå fort nu tills du kommer hem ;)

KRAM

2009-05-21 @ 20:26:07
Ingrid

Heeeej! hur e allt emd dig? Hur gar det med jobsokandet? Nagot napp an eller? Take Care

2009-05-21 @ 22:22:51
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0