Mobilsamtal:

Från Okeeffe som är på semster i Florida och har lämnat sina nycklar, kattfan och sina BMW's till oss att ta hand om...den ena bilen har vi ställt undan i garaget men det andra står ute på gatan:

O - "Izzy, is the car still outside?" (orolig)
Jag - "Mmmmm..."
O - "And it is still okay right?" (orolig)
Jag - "Mmmm...."
O - "Well, move it and put it on the driveway please..."
Jag -" Me? Okay!"

2 minuter senare ringer mobilen igen...

O - "Ehmm, it's me again, if you need to move the car, make Kev do it!" (orolig)
Jag - "Don't worry, I got my permit, I'll do it!"
O - "It's my car...please ask Kev, that car is my baby you know..." (väldigt orolig)

Hehe. Men...jag har ju nycklarna, och jag har tillstånd (tekniskt sett...) och Kevin jobbar ju hela tiden...och jag kanske behöver nåt från affären...typ...?


Kommentarer
linda

hehehe... wrooooom wrooom! ;)

2009-05-05 @ 21:17:08
Fia

haha gumman då... så har det blivit nån tur med bilen?! ;-)

2009-05-06 @ 00:08:11
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0