Mysig lördag



Okej darlings, ingen uppdatering idag, so far...vi sov väääldigt länge imorse, vaknade run 1.30 (men vi gick inte och la oss förens 5 imorse). Har sprungit runt - som vanligt på lördagar är det massa saker som Kev måste fixa då det är hans enda lediga dag i veckan. Käkade frukost på Ihop - mitt favorit ställe! I vanliga fall äter jag alltid svenska pannkakor med lingonsylt, men idag testade jag pannkakor fyllda med Nutella, banan och jordgubbar ist och det var helt okej.....självklart med bacon och hashbrowns (riven stekt potatis) till också - annars blir det väl ingen frukost!!! =) Efter det åkte vi till huset vi hoppas få snart, och satt i bilen och planerade lite hur vi vill ändra om... mysigt!
Har spenderat hela kvällen framför playstation Home, om ni inte vet vad det är, ta reda på! =) Det är himla kul alltså, typ som Sims fast online i en hel värld med grejer, och massa mysterier man ska lösa och hemligehter man ska klura ut....
Snart blir det bio (Star Trek - jag blev förlorade kriget om vilken film vi ska se....) men jag har iaf blivit lovad mina popcorn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0