Nattuggla.

Jaha, att sitta här vid bloggen mitt i natten har blivit min grej...det är typ den här tiden jag sitter och läser alla andras liv. Det regnar galet ute, så det vart ingen bootcamp ikväll, skönt men störande. Jag gillar att veta att vi springer 5 dagar och vilar på helgerna - det är lagom. Jag gillar träningsvärken.
Ist hamnade jag och baby i köket och åt flingor och mjölk med färska jordgubbar och blåbär i, supergott!
Imorgon blir det 3 jobbintervjuer (wiihoo, jag kommer antagligen få 0% av de jobben, men ändå...) Lika bra att kämpa på.
Nu ska jag sova gott =)




Kommentarer
Michaela

Hej gumman! Tänkte bara lämna ett spår och säga att jag läser din blogg varje dag, alltid lika kul :) Hoppas du har det bra! Kramar Michaela

2009-05-06 @ 10:47:26
URL: http://metrobloggen.se/michaelafredriksson
linda

hehe.. vi sitter o läser om varandras liv ungefär samma tid om dagarna, trots att det skiljer en hel del timmar :) kram

2009-05-06 @ 21:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0